torsdag 25 juni 2015

Pyssel i skolan

Jag har varit i skolan och pysslat lite med sonens klass (och dom var jätteduktiga). Det var väldigt populärt speciellt fikan eller om det var kombinationen pyssel och fika. 

Påskpyssel i 2:an:
Jag förberedda allt pysslet så det bara var att klistra ihop och måla. Här är kycklingkortet som jag förberett (det blev en hel hög med "spill").
Här syns lite av det andra pysslet de gjorde och lite pysselbilder in action, Det blev inte bara påskpyssel utan även lite coola bokmärken.

Julpyssel i 3:an:
Även här hade jag förberett pysslet. Här syns lite av julpysslet, det fanns även fler julkort att välja på. Julkorten satte de ihop som det ville. Några gjorde precis som de kort jag gjort och andra gjorde helt annorlunda men de blev lika fina allihop!
Här syns lite av hur duktiga och flitiga de var.

Påskpyssel i 3:an:
Här är lite av vad de kunde välja att göra. Nu fick dom inte lika mycket förberett, några saker fick de klippa ut själva.  
 Här är lite av klassens pyssel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar